یاقـــــــوت پنهـــــان ...


♥☆منتظــر مـهـدی☆♥

او خواهد امــــد

توی این پست حرف از حجابه...

همون که تا حرفی ازش میاد وسط ، بعضیا یاد چادر سیاه مامانشون می افتن و قلبشون می گیره!با این پیشرفتی که من تو اونا می بینم ، تا چند سال دیگه اگه با کلمه ی حجاب، خاطره ای از چادر گلدار مادر بزرگ قصه هامون هم زنده بشه، خیلیه!!!

ولی واقعا چرا؟من که فکر میکنم ما هنوز نمیدونیم حجاب یعنی چه و چه کار بردی داره؟ اون جور که شنیدیم و تو کتابا خوندیم، حجاب به رفتار مناسبی میگن که باعث میشه به حریم اخلاقی جامعه خدشه ای وارد نشه .این که میگم رفتار هم به پوشش مناسب برمیگرده و هم به طرز صحبت و عمل ماريا، بین زن و مرد هم فرقی نیست؛اگر چه در ظاهر فرقایی داشته باشه، پس یادمون بمونه حجاب با مسئله پوشش تموم نمیشه؛ اما بیشتر در این حالت خودشو نشون میده!

خدا بیامرزه مادربزرگم رو که می گفت اگه کلاغ خیلی مالی بود مثل قناری ازش مواظبت میکردن تا نه نگاه چپ بهش بشه نه کسی جرعت کنه دستی به سرش بکشه!

من میگم آدم تا قیمت خودشو ندونه ، برای خودش ارزشی قائل نمیشه و کسی هم براش تره خرد نمیکنه. حجاب هم یکی از اون مواردیه که با رعایتش میزان ارزش گذاری فرد به خودش معلوم میشه یعنی به عبارتی، هرچی پوشیده تر و دست نیافتنی تره ، ارزش مند تره !!! -دور از جون همتون- عین سنگ و کلوخ ، زیر دست و پا پخش و پلاتر، مسلما ارزان قیمت تر!

راستی اگه شخصیت و باکلاسی ، به کم کردن پوشش باشه - روم به دیوار- حیوونا از همه با کلاس ترن!!!

+++++++++++++++++++++++++++

این دخترایی که گوششنو میندازن بیرون منظورشون چیه؟؟؟

مشکل شنوایی دارن یا میخوان بگن ما گوش داریم شما ندارین؟؟؟؟ (هه هه هه)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, |10:58 | محب صاحب زمان علیه السلام| |

De$ign | کافه حجاب